Jesienny wyjazd w góry Kamienne

• Gadu-Gadu Live
  • MySpace
  • Śledzik
Wyjazd w góry kamienne ze Zwiedzakiem

Jesień w górach - złote liście drzew, przebijające się promienie słońca i wszędzie panujący zapach lasu... To poczuliśmy i zobaczyliśmy na wyjeździe trekkingowym w Górach Kamiennych - wyjazd odbył się w sobotę 5 października. Pozwiedzaliśmy podziwiając piękne widoki, spacerując w malowniczych Górach Kamiennych (za Wałbrzychem) - ponoć są one małymi odpowiednikami Beskidów czy Niskich Bieszczad.

Przejście rozpoczeliśmy od Sokołowska - gdzie dowiózł nas autokar. Zwiedziliśmy niegdyś bardzo znane uzdrowisko. Poruszaliśmy się żółtym szlakiem na Waligórę po drodze mijając ruiny zamku Radosno. Na krótki odpoczynek zatrzymaliśmy się przy schronisku w Andrzejówce, skąd przeszliśmy czerwonym szlakiem przez Klin, Rogowiec - ruiny zamku (najwyżej położony zamek Bolka I). Ostatnim punktem trasy była Rybnica Mała, gdzie czekał na nas autokar.

03 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem02 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem01 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem04 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem05 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem06 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem07 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem08 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem09 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem10 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem11 Jesień w Górach Kamiennych ze Zwiedzakiem